osloví najednou velké množství lidí
je vnímána zrakem i sluchem zároveň
má největší možnosti emocionálně postihnout lidi
Kvůli jejím nezaměnitelným výhodám a nákladům na vysílání je i mimořádně drahá. Patří mezi finančně nejnáročnější druhy reklamy. Třicet vteřin reklamního spotu v české televizi stojí od pár stovek eur po částky přesahující 5000 Eur. Obdobné je to se sponzoringem. Vše závisí na televizní stanice a času vysílání (nejlevnější jsou obvykle časné ranní a noční vysílání, nejdražší je hlavní vysílací čas od 20 hod.). Během mimořádně exkluzivních programů je cena reklamy ještě mnohem vyšší. A pokud k tomu přičteme fakt, že i výroba reklamy něco stojí, že je nutné ji vysílat opakovaně, aby se dosáhlo žádoucího účinku ... Věru nic pro obyčejného malého živnostníka. Televizní reklamu využívají velké firmy, celostátní až mezinárodně známé.
Televizní reklama patří k nejúčinnějším reklamním formátům. Dá se říci, že většina národa je na televizi více, či méně závislá. Magické oko televizorů se dívá téměř do každé domácnosti a jeho diváci vnímají, ani nevědí jak intenzivně. Právě proto, že tyto reklamy jsou tak účinné, může jejich cena být tak vysoká. Často platí, že kdo je v televizní reklamě, ten prodává.
Autor: Martina DvořákováJakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez předchozího písemného souhlasu našeinfo.cz zakázáno.
Fotografie jsou pouze ilustrativní - zdroj fotografií sxc.hu