Vůně člověka provází celý život od narození až do smrti. Esence vůní dokáží měnit nálady, navozovat příjemné pocity, svým působením dokonce i léčit. Už naše babičkyv kládaly do prádla kousky mýdla, aby navoněné peřiny napomohly k příjemnému spánku.
Od raného středověku byly voňavé esence také důležitým obchodním artiklem. Zboží jako kafr, kadidlo a ambra byly vysoce ceněny.Nejinak tomu je i v 21. století. Vůně prodávají a nemusí to být jen díky voňavému zboží, ale i příjemným vůním v obchodním domě, provozovně nebo kanceláři.
Zde však již nepomůže jen kousek mýdla v prádelníku, k příjemnému a voňavému prostředí bylo nutno vyvinout mnohem sofistikovanější produkty.
Sem patří především aromatické výrobky FRE-PRO amerického výrobce FRESHPRODUCTS LLC., který se úspěšně etabloval i na českém trhu. Do České republiky tyto voňavé produkty americké továrny z Ohia dováží firma KALVEI, s.r.o. Název oficiální autorizované značky FRE-PRO se dá se interpretovat dvojím způsobem. A to buď jako zkratka jména výrobce, nebo také jako zkratka produktové řady FRESH PROFESSIONAL, která je určena pro podnikovou a komerční sféru.
Tato řada zahrnuje soubor zdravotně nezávadných výrobků vyvinutých a vyráběných z látek nezatěžujících životní prostředí, ale současně se vyznačujících vysokou kvalitou a efektivním působením na kvalitu pracovního prostředí.
Těžiště aromatických produktů je postaveno na produktech, jejichž základními výrobními složkami jsou gely, vonné pryskyřice a aromatické přísady. Sem patří interiérové vůně – například Bowl Clip, Hang Tag a Wave. Bowl Clip jsou závěsné produkty, které najdete hlavně na dámských toaletách, Hang Tag jsou aromavýrobky pro decentní interiérové použití v privátních místnostech. Aroma sítko Wave, jak již název napovídá, má za úkol osvěžit vůní pánské pisoáry.
ZDE SE MŮŽETE PODÍVAT NA JEDNOTLIVÉ PRODUKTY : FRE-PRO
Bowl Clip, Hang Tag i Wave jsou výrobky, které nám provoní nejen privátní prostory. Na českém trhu se prodávají již několik let a přes masívní konkurenci jejich obliba po celou dobu roste. Nejen z toho důvodu byla tato základní řada loni doplněna o další “nadstavbovou“ linii, která je cílena na náročnější zákazníky. Jedná se o skupinu aroma výrobků produktové řady Remind Air. Najdete zde pisoárové sítko Remind Air 60 a závěsný klip Remind Air Curve. A proč zrovna název Remind Air? Výrobce zde vychází vstříc zákazníkům, a proto do této produktové řady zařadil jednoduchý kalendář, který obsluze toalet připomene, kdy nastane čas na výměnu interiérových vůní řady této skupiny Remind Air. Podobnou službu zákazníkům poskytuje výrobce také u sítka Wave 2.0 a u podlahové podložky pro pisoáry P-SHILED. Tato podložka, díky velmi důvtipné konstrukci, neutralizuje a pohlcuje pachy všude tam, kde ji zákazník a uživatel umístí. Jak P-SHILED, tak Wave 2.0 má datové vyznačení výměny. Zákazníci si tento datový doplněk řady Remind Air pochvalují; pomáhá udržet příjemné prostředí v obsluhovaných objektech, ale také jím šetří peníze, protože nedochází k předčasné výměně aroma výrobků ještě před datem jejich exspirace, a tedy likvidaci výrobku, který je ještě plně funkční.
Firma FRESHPRODUCTS LLC. je tradičním výrobcem interiérových vůní. Své produkty nabízí nejen na americkém trhu již úctyhodných 41 let a za tu dobu nasbírala v této oblasti řadu zkušeností. Takovýto náskok před konkurencí se projevuje v celé škále výroby a obchodu. Počínaje nákupem vybraných a vysoce kvalitních vstupních surovin, dále kontrolou kvality během všech kroků výroby až po výslednou distribuci k zákazníkům, kteří u FRESHPRODUCTS LLC. oceňují nejen pochopení pro požadavky trhu, ale i pružnost v reakcích na změnu poptávky a obliby vůní. Nelze také nepřipomenout práci vývojové skupiny společnosti, díky níž může firma nabízet své produkty v mnoha aromatických řadách a barevných variacích pro snadné barevné odlišení výrobků.
Současná produkce u každého výrobku má podle jejího zaměření čtyři až šest variant rozdělených ještě na koncentrované vůně a vůně s nižší koncentrací. Koncentrované produkty se vyznačují vyšší intenzitou parfémování. Méně koncentrované mají za úkol v první řadě pachy neutralizovat a velmi decentně provonět místnost tak, aby vůně nepůsobila v používaných prostorách nepatřičně, jen pouze nenápadně navodila pocit čistoty a příjemného prostředí.
V současné době patří mezi zákazníky k nejoblíbenějším především vůně MANGO a COTTON BLOSSOM (Květ bavlny). Obě varianty jsou natolik oblíbené, že si zákazníci tyto aroma pořizují jak na toalety, tak do obytných místností. Výrobce jako zcela decentní parfém doporučuje vůni CUCUMBER MELON. Pro intenzívní provonění obytných prostor je nejvhodnější aroma HONEY SUCKLE.
Úsilí vložené do výroby vysoce kvalitních produktů s velkou přidanou hodnotou pro spotřebitele i pro životní prostředí plně opravňuje výrobce, aby své výrobky nezaměnitelně označoval firemním potiskem. Jednak kvůli rychlé identifikaci na evropském trhu aromavýrobků, který se vyznačuje silným konkurenčním prostředím a dále je firemní potisk ochranou před nekalou konkurencí především laciných, ale současně nekvalitních asijských kopií produktové řady firmy FRESHPRODUCTS LLC.
Tento krok je zcela nezbytný jak pro ochranu zákazníků, tak firemního trhu. Ten v současné době zahrnuje kromě území USA i šestnáct evropských zemí. Právě v Evropě FRESHPRODUCTS LLC. patří mezi nejpopulárnější a nejúspěšnější dodavatele aromavýrobků. V dubnu 2013 se firma například úspěšně představila na mezinárodním veletrhu ISSA INTERCLEAN ve Varšavě. Tato prezentace byla důležitým mezníkem pro její další úspěšné působení v Evropě.
VEŠKERÉ INFORMACE A VÝROBKY NAJDETE NA STRÁNCE ECOFRESH.CZ
Autor: Martina DvořákováJakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez předchozího písemného souhlasu našeinfo.cz zakázáno.
Fotografie jsou pouze ilustrativní - zdroj fotografií sxc.hu