Zdroj obrázku: Wright Studio / Shutterstock.com
Jako majitel webových stránek hledáte hlavně jejich zlepšení z pohledu samotných vyhledávačů. On-page SEO faktorů najdeme spousty. Jakousi klasiku představuje zejména zrychlení načítání webů. Pomalé weby nejsou úspěšné. Jednat se přitom může jak o e-shopy, tak i online magazíny nebo jakékoli jiné webové služby. Digitální marketing musí být zkrátka tak propracovaný, že stránky pojedou velmi rychle. Musí mít také logickou strukturu a správné popisky včetně nadpisů. Zapomenout nelze ani na optimalizované obrázky. Neoptimalizované zpravidla web neskutečně zpomalí.
O Off-page faktorů se nejčastěji skloňuje zvýšení návštěvnosti webů. Díky těmto faktorům si k webu najde cestu větší množství uživatelů. Důležité je zejména budování zpětných odkazů. Portfolio by mělo být maximálně bohaté a odkazy vést na nějaké autoritativní weby. Určitě je třeba dát pozor na to, aby účinky optimalizace byly maximálně dlouhodobé. Chcete-li mít jistotu, měla by se o vaše stránky starat profesionální marketingová agentura. Ta je schopna řešit také sociální sítě a mnohé jiné záležitosti, které se týkají návštěvnosti webu. Její stagnace nebo snižování je bezesporu známkou toho, že se s webem děje něco, co nemá.
Autor: Martina DvořákováJakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez předchozího písemného souhlasu našeinfo.cz zakázáno.
Fotografie jsou pouze ilustrativní - zdroj fotografií sxc.hu