Výměna garážových vrat
V minulosti se garáže osazovaly téměř výhradně křídlovými, nebo výklopnými vraty. Od začátku devadesátých let se však postupně prosazovala vrata sekční. Jejich přednosti jsou nesporné.
Co ale přináší rozhodnutí vyměnit stará vrata za nová ? Křídlová vrata jsou osazena zpravidla na vnější líc fasády. Nová sekční vrata se však osazují na vnitřní stranu zdi, tedy na jiné místo, než byla původní křídlová vrata. Výměna vrat tak přináší hned dvě negativa. Stará vrata se musí vybourat i se zárubní. Tím dojde k poškození fasády a nutnosti menších nebo větších zednických prácí. Největší problém nastává, když nemáte nad vraty dostatečné, nebo vůbec žádné nadpraží (prostor mezi stropem a horní hranou otvoru vrat). Pro nová standardní sekční vrata musíte potom toto nadpraží vytvořit osazením nového překladu.
Dalším negativem je zmenšení hloubky garáže o tloušťku zdi. To může být problém, pokud vám auto již nyní zabírá místo až po vrata. Rozměrové omezení a nutnost shánět nějakého řemeslníka na zapravení narušené fasády odrazují mnoho lidí od rozhodnutí stará vrata vyměnit za moderní nová.
Vrata TRIDO Evo všechna výše uvedená negativa eliminují. Toto nové revoluční technické řešení umožňuje osadit nová sekční vrata přímo na zárubeň původních vrat. Výměna se tak
odehraje během pouze několika hodin. Nic se nemusí bourat a i hloubka garáže zůstává stejná. Montážníci vysadí křídla starých vrat. Po odříznutí pantů ze zárubně vznikne rovný, rámem olemovaný otvor. Do tohoto otvoru se osadí rám nových vrat, který překryje původní zárubeň. Vše ostatní je pak již stejné jako u běžných sekčních vrat. Sekce jezdí ve vodících kolejnicích pod strop. Standardně vystačí s výškou nadpraží (překladu) jen 50mm. A je-li nadpraží menší, i s tím si Evo poradí. Toto nové řešení vám tedy ušetří starosti, pracnost, čas i peníze. Systém vrat Evo je zcela ojedinělé technické řešení, které je pro svou jednoduchost a unikátnost patentově chráněno.
Zdroj: www.trido.cz